Podpis elektroniczny weryfikowany przy użyciu ważnego kwalifikowanego certyfikatu jest równoważny - na mocy obowiązującego prawa - podpisowi odręcznemu. W naszych oddziałach (Lublin, Chełm, Hrubieszów) zakupisz podpis elektroniczny od ręki. Możliwość dojazdu do klienta.
Certyfikaty kwalifikowane (podpisy elektroniczne) służą m.in. do:
- wysyłania deklaracji ZUS (program Płatnik)
- wysyłania plików JPK
- wysyłania deklaracji do Urzędu Skarbowego
- podpisywania korespondencji kierowanej do administracji publicznej (elektroniczna skrzynka podawcza, informacje dla GIIF, e-KRS, e-deklaracja, e-GIODO, UFE itd.)
- wystawiania e-faktur
- uczestnictwa w aukcjach i przetargach elektronicznych
- sporządzania dokumentacji medycznej
- składania dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej (w bankach akceptujących certyfikaty kwalifikowane)
- składania e-pozwów drogą elektroniczną do e-sądu
- zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej